This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, December 3, 2010

Sweet 50th Birthday for Mr Soo Karim..

For this time round, aku terpanggil untuk bercerita pasal boss aku ajer..tak kiralah korang suka ke tak nak baca..tapi yang pasti aku nak tulis jugak...hehehee...banyak sebab kenapa aku nak bercerita ngan korang nieh...satu..sebab boss aku tu memang best...dua...sebab bos aku tu memang double2 best...tiga..sebab boss aku tu memang double triple best....weeeeeeeeeeee.....:-)


Nielah first time and the last time kitorang planning surprise birthday party untuk MR SOO...Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..dan party tu senang cerita memang betul2 suprise laa...hahahahaaa....everybody dalam department aku took part..sorang tukang book cake..sorang tukang tempah makanan..sorang tukang mintak sponsor (kak annelah tuh..thumbs up for her...i looikeeee...)...sorang tukang import makanan..banyak betullah sorangnyerr...tu ler kelebihan accounts dept..kitorang bukannya expert pasal wit2 ngan account  jer...tapi jugak expert pasal teamwork buat keje2 merepek macam nieh...muahahahahaaaaaa......


Kitorang target party tu untuk department kitorang jer..tapi tak sangka pulak jadi party besau..dimana semua department pon ader...export dept ader...purchasing dept..sales dept ader..Mr Yeo the sporting of ex-director pon ader...makanan yang cadangnya hanya untuk 10 orang jadinya cukup pulak untuk 25 orang...Alhamdulillah..rezeki untuk semua orang...:)


Yang penting matlamat kitorang tercapai...di hari2 yang tinggal beberapa hari lagi ngan MR SOO nie..better buatlah sesuatu yang menggembirakan hati dia...apa yang aku ngan geng2 accounts nak cuma, memberi sesuatu kenangan dan penghargaan untuk MR SOO yang sangat2 kitorang sayang and hormati..and definitely kitorang akan rindu ngan gelak ketawa dan kemesraan dia yang sangat natural dan ikhlas pada semua orang yang mengenali dia...


For my charming MR SOO...happy sweet 50th birthday...may all your wishes come true..have a wonderful journey with a lovely family...also good luck and all the best wishes for your future undertakings...u will always in our heart!!!!!!...






1 comment:

  1. even Mr Soo bukan my bos tapi terasa gak akan kehilangan seorang bos yg baik di SW ni.. dari start aku join inchem until now approx 10years, mmg nmpak dia seorang bos yg baik bukan je ngan staff dia malah ngan colleagues yg lain gak. rindulah nti dgn kek homemade dari dia n buah2an yg diberi setiap kli lepas lunch. hope dia sentiasa ingatkan kita kat SW nie..

    ReplyDelete