This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Sunday, January 16, 2011

Gong Xi Fa Chai Craft

Bila nak dekat2 raya Gong Xi Fa Chai nie..macam2 lah si Aleeya bawak balik umah barang2 dari sekolah...tahun ni dia bawak bom mercun buatan tangan pulak...aku tengok ponn, besaunya bom nie..macam mana masuk dalam beg skolah nieh???....balik skolah jer lepas mandi dah sibok ngadap bom raya..suka hatilah nak...bila dah siap nampak cantik pulak..heheeehehe.....


ni raw materialnya...

Dah siap...

Boleh imagine tak kalau bom nie idop...kababommmm!!!!!!

1 comment:

  1. wah, cantikk.. macam mercun betul pulak.. makin kreatif craft budak sekolah zaman sekarang kan.. time kite dulu pakai kertas warna 30 sen tu je.. hehe

    ReplyDelete