This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Monday, March 7, 2011

Sekutu Saujana's Gathering'2011- Adun JB

Suksessss!!!!! suksesss!!!!!!!................

Kalau ler gambor nie semua nasik yg dimasak sabtu lepas...sure dah basi and berbau bacinn....pastu dah lembik...berbuih pulak tuh....aishhhhh......:p

Nasib baik gambor nie hanya gambo semata2...tak sempat wat entry pon but still boleh simpan..wat pekasam pon boleh..memang confirm tak tengik..wakakakakaaaa......

Since aku nie baru sangatlah baik dari sakit, barulah rasa teruja nak menghapdet entry dalam nieh...buat sekutu2 lain yg tak sempat join...sangat perlulah kalian semua rasa jeles...bukan selalu woooo nak jumpa macam gini....walaupon dok satu negeri....korang ingat timing tu boleh ngam ker...gathering ni pon nyaris2 lemas...ada yg nak pegi kenduri kawen lerrr..ader kelas lerr...pegi course lerr...holiday lerr...bermacam khazanah masalah yg aku confirm memang la tak boleh dielakkan....tapi takperr...hopefully future leh buat yg lagi happening....

Eh korang....baru aku perasan, aku jer sorang yg beria amik gambor...maner korangnyer camera??????...haaa..mulalah tu nak malas2 snap gambor....nanti semua memekak ngan aku la kannn sibuk nak copy....tak hingin aku nak layan....boleh blahhh!!!!




Cik ayam..cik ayam..pukul berapa cik maria honey marinate cik ayam??
pukul 11am daaa....
cik ayam..cik ayam...kenapa dia lambat sangat marinate....
aku layan crita cina dulu kat chanel 708 daa..suka aahh lambat2....
cik ayam..cik ayam...dengar cerita maria honey kena marah ngan encik Papa sebab lambat marinate cik ayam ..betul ker???
betul la tuh..tapiii...ada aku kesahh!!!!..dapat makan jugak korang kannnnnn......:p


sesi bakar membakar...makan belom lagi...tapi rumah dah berkepol2 asap...buat hangin org sebelah umah jerr....sorry yer encikk....amik bau jer yerrr.....ngeeeeee.....:)


Mee hoon hip2 hoorayyyy.....


potong buah wat pelengkap sesi lakonan jerr...yg lebihnyer sesi bergossip...sat lagi sambung balik kat luar yerr....suker youuu....


Cik ayam dah kena bakar....3 1/2 ekor pon tak cukup...huhuuuu...lain kali nak kena marinate double trouble niehh....


Aku tak boleh tahan nengok ketam blackpaper peanud...even tekak menggelegak sakit...tapi aku kuatkan semangat jugak menggigit one of the kaki ketam tuh...dan blackpaper tu pulak betul2 menggigit tekak aku...akibatnya sampai hari nie aku takder suara..komenga...komengaaaaaa!!!!!!



Blueberi cistat Auntie Yot....kejap ada..kejap takderr....cepat nau cair kat mulut....waaaaaa.....


choc tat nie pon samer...rupa yang sungguh menggairahkannn....starving!!!!!


cik2 pari yang dah telentang kena bakar.....


meh..meh...anak2 gambor ngan mama2...Auntie O'are cepat sket kawen..nanti bole gambor ramai2 macam niehh....weeeeeeeeeeeeeee.......:D


Sesi bergambor before balik.....siann Auntie Aida takder...dah balik awal sebab nak study..member besok ada test...siannn....


p/s : Cabut undi utk tahun depan pulakkk....umah saper yang kenaaaaaa....hahahhahaaa........






3 comments:

  1. best kan dapat jumpa member2 lame..

    ReplyDelete
  2. memang best..tu blom jumper bebudak sekolah masai lagi..confirm dah tak kenal mukerr..huhuhuuu...

    ReplyDelete
  3. wei.. tak citer pun wat kat umah saper...

    ReplyDelete