This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Thursday, April 14, 2011

Kepek from Bangkok sudah mari...

Pepagi aku dah dapat kepek...
Bukan sebarang kepek tau..
kepek aku order dah lamer..order keww????..kah..kah..kahhhh..
taklah..
aku pesan jer kepek tuh...
kepek from bangkok you....ngeeeee...
Tq to encik hubby kak anne yg belikan itu kepek.


Maka dengan itu,
pagi ni dapatlah aku kepek itu...suker..suker..sukerr..

Kepek aper???

tekalah!!!...

*

*

*

*

*






*

*

*

*


kepek DURIAN!!!!!


yeeeeahaaaahhh!!

Kalau korang nak tau..aku ni memang peminat durian..
tapi durian itself la..yg raw punyer..
tapi..
kalau durian tu dijadikan makanan lain..
contoh : jadik inti kelapa kerr..halwa kerr..
bubur kerr..especially tempoyak!!..
or any other food lah..
sori ler kalau aku nak makan..
tak suker okkayy...
tapi berbeza ngan ini kepek durian..
kepek ini nama jer kepek durian...
tapi tak rasa durian langsung..
rasa dia..heaven you...muahahahaa...
lemak dan manis...
bau durian pon takderr..
tak tahu pulak mesia nie ader tak pesen kepek nieh..
tapi siyess..

sedap okkayy!!!!muahahahhaaaa......










1 comment:

  1. salam kak, ingatkan kepek nangke tadik.. ihiks

    ReplyDelete