This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Thursday, May 26, 2011

Aku dah beli ikan pekasam 10 hengget


Nie ha ikan pekasam tuh..macam biasa beli ngan awekkomunis..
rege 10 hengget..muai sket beli..
dalam nie ada 12 ekor compared to yg 4 hengget tu ader 4 ekor jerr..

ok la kott...cuma tak boleh makan hari2 la..
sebab ikan ni salty sikit kann..
tapi serious ahh..aku suker giler ikan nie dari ikan masin biasa tu
aku tak kesah org nak kata aku jakon ker..nenek jakon ker..
sebab aku memang jakon pon dgn ini ikan pekasam..ngeeeeee..


ikan ni kalau tak salah aku ikan sepat..
jap aku imagine ruper ikan nie..******
owwhh...ok dah ingat..
sepat nie soft sikit compared to puyu
puyu punyer sirip kasor and keras sikit..
tapi oklah..
aku makan jer..
yg penting ader rasa itu ikan..
bukan rasa daging lembu ker,kambing kerr..
tak suker ok..
tak bole pulak aku imagine pekasam daging lembu..muahahahahaa..

oklah tu jek aku nak cerita..
babai..




No comments:

Post a Comment