This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Monday, May 9, 2011

Cik Lumix Aku Hilang!!!!!

Since semalam sehari suntuk aku cari cik lumix aku tu..
mati2 memang tak jumpa
hari ni cari lagi..
pon tak jumper..
dah sms moksu mintak tolong carik kat umah Puchong
pon takder...
semuanyerr pon..ponn..ponn..belakaaaa....

Hati sangat rasa susah hati..
sebab aku sayang giler kat itu cik lumix
aku dah pakai lebey 3 tahun dah..
rasa nak nanges pon ader..
tetiba rasa rindu plak kat cik lumix

last gambo amek kat KL masa cuti labour day
aku tak rasa cik lumix tercicir kat sana
tapi, kalau tak tercicir kat sana
apasalah umah aku yg sekangkang kera nie aku carik2 tak jumper2..
betol2 malapetaka harta benda laa...

mintak2 malam nie dapat mimpi cik lumix
mintak2 Allah bagi petunjuk kat mana cik lumix main semunyik2..
giler rindu laaaaaa.....

sedeyyy siott!!!!!!!!!!!!!!!!


************************************************************







No comments:

Post a Comment