This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Sunday, May 8, 2011

Saturday yg bermakna..hehehheee...

Woooo....


Saturday, bebudak sekolah...
sekolah ganti kottt...
biler bebudak skolah,
muker aku mula ader sunyummmm...:)


Toinggg..toingggg...toingg....
kluor tandok aku..ngeheheheheee....
Aleeya takder..
masa utk beronggeng ngan Encik Papa....ngeeeee....


Lepas jogging balik umah siap2..
pegi breakfast capati..
pastu heading to Jusco Tebrau..


Layan THOR kejap kat TGV..
best gak movie tu..
Pastu lepak kat Harris layan buku plak..
bila dah sampai sini
berejam lah aku ngan Encik Papa melayan mata baca benda yg2 kitorang suker baca..
baca sampai mata dah ala2 kuyup nak tertutup..
perghhhh!!!!!ngantok siottt!!!!!!
dahlah ngantok, perot lapor plak...choyyyyyy...


Sejak baik dari demam
tekak nie blom terasa nak makan benda yg heavy2 lagi
so request ngan encik Papa nak makan yong tauhu kat Kg. Melayu
tak tahulah ek..
dah bukak ke tak tempat makan tuh..
jam baru pukul 2.30pm
panas berdengkang lagi


Aahhhh...
aku tak peduli..
jalan terossss
ada ke takder ker
itu belakang cerita...
yg penting pegi dulu..ngeeeee...


Sampai saner jerr..
ya rabbii...
ramainyer umat..
bukaklah tu maknanyerr...
muker aku ada sunyummmm....
hehehheeee...


sampai jer teros order ABC ngan satay
tengah hari bute makan satay ngkooooo...
tak hengatttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
suker tawwww....muahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaa............


Terbaekkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Korang takkan jumper Yong tauhu yg sedap nie kat mana2 selain dari Kg Melayu..
Dia punyer soup..simply superb!!!!

Satay babat...ader ke korang jumper kat maner2 selain dari Kg Melayu???? 
sama tak rasa sedapnyer????








No comments:

Post a Comment