This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, July 1, 2011

Saya nak cepat sgt keluar dari kete.Sebab tu jadi macam tu.

Hari betul2 hari bengong aku.
Dahlah bangun lambat..jadiknyer semua lambat lerr..
mandi lambat.
iron baju lambat.
keluor umah lambat.
sampai sekolah aleeya lambat (kesian dia sampai kena lari2 sebab semua bebudak dah masuk kelas..hohh!!)
pegi sarapan pon lambat.
jadiknyer semua huru hara.
biasa sampai ofis pukul 7.00am.
ni lagi 5 minit pukul 8am baru sampai.
betul2 melintang pukang aku hari ni.


Bila dah sampai ofis, 
keta saya bertembung pulak ngan banyak kete yg nak masuk gate entrance opis tu
tengok jam dah nak dekat sangat pukul 8
salam encik papa pon nak cepat2..
sebab Cik Kila punyer kete dah sibok nak masok dalam jugak..
hohhh!!! betul2 jumaat la hari..


Encik Papa drop by kat tepi tempat biasa..
aku terkocoh2 keluar kete
tetiba aku nengok shining2 kat bawah..
apa tuh??
betul2 kan spek..nampak kaler ijau..
MAMMPOSSS la kannnnnnnnnnnnnn...
kenapa aku boleh pakai benda nieh...macam hareeemmmm jekkkk....choyyyyy...


*

*

*

*

*

bodo kannnnnnn...boleh pulak aku pakai benda KOGORO nie pegi opiss..tu laaa...banyak sangat kasut dalam kete..pastu kelam kabut pulak..
hanginnnn siottttt...
bersinor2 aku jalan kat car park tadi.....buruksss!!!! tak suker okkk!! 

*

*

*

*

*

*

Nasib baik bila dalam opis aku memang pakai stokin..sejuk maaaa..ekon kannn..jadiknyer slipor kaler ijau tu tak nampak sangat lerr biler kaki dompot aku dah pakai stokinnn...huhuhuuu..sungguh tak puas hati...


Moral of the story..
tolonglah jangan bangun lambat lagi....
tolonglah jangan letak kasut banyak2 dlm kete..
memang ler padan muka aku...benciiiii!!!!!!!!!!!!


























No comments:

Post a Comment