This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Sesi tengok jerr..Air Asia perang lagi


This time round, sesi melihat2..menengok2 jerr...
takder nak book2 lagi..
dah abis musim..


Kenaper aku tak book?


1. Cuti sekolah panjang taon depan bulan Mar'12 ngan June'12 jerr..takder cuti panjang lain..
2. Bulan Mar'12 tu aku dah book gie Jakarta masa perang AA RM0.10
3. Bulan June'12 pulak aku tak boleh kemana2 since bulan tu, adik ipor aku nak kawen..kenanya terclash date nanti..mamposs aku..ada pulak yg main sentap2 kang...


Tapi tak tahulah kann..kalau2 aku berubah hati nanti heheheee..
harap2 taklah kann..


Aku nie ok jerr..kalau takder org yg cucuk2 kat belakang nung..
kalau ader orang cucuk..
10 minit kejap lagi adalah org bank tepon cakap


"Puan..saya nak buat pengesahan..sebentar tadi Puan ada membuat transaksi Air Asia..bla..bla..bla..bla....."


Ha...saper nak jawab...
akak jugak yg kena bayor kad gesek2 tu nanti..
kenapa tak pakai Maybank2U..
sorilah..tak retilah encik..
Maybank2U pown sayer takder..huhuuu..
sangatlah lembs aku nieh kann..


Tapi takper..im ok..
tapi serious ahhh..sakiiiiittttttttttttttt mata nie tengok tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hampassssssssss!!!!


Return KL-Langkawi RM41 hengget jerrr... 

Nie pulak return KL-KK RM38 hengget...nangessss!!!!!




No comments:

Post a Comment