This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, September 2, 2011

Feeling Raya Tak Hengat!!!

Macam biasa..
lepas orang2 lelaki solat raya..
kitorang makan2 ler apa yg patot kat dapor tu..
aku pon tak tahu kenapa pulak perot nie pandai pulak nak lapor kalau tak posa..
tapi kalau tak makan rasa rugi lak..
makan ketupat tu..
setahun 2 kali jer boleh makan..
raya posa..raya aji..
tu jek boleh makan..


bila dah lepas makan2
biasalah..acara nangis2 pulak..
salam2 mintak ampon..mintak maap..
sapa2 yg banyak dosa..
nangisnyer lebihlah kannn...muahahahaaa...


Tapi sori la yerr..tak nak paste kat sini gambo nangis2 tu..
kat sini aku paste gambo gumbira ria jekkk..hehehee..
kalau aku paste gambo nangis2..
nanti nampak pulak segala muker2 buruks..
nampak semua makeup yg cair2 tu...huhuhuuu..


Tapi serious la..
aku memang suka bab mintak2 ampun nieh..
yer la..sekejap jer nanges mintak maap bagai..
kejap lagi kang...balik asal....muahahahahaa....













No comments:

Post a Comment