This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Tuesday, September 20, 2011

My Sister in law wedding day..Beah & Aydiel..

Alhamdulillah..selamat sudah....
wedding cake aku pon dah selamat dimakan..
adik ipor aku pon dah selamat kawen..
yang tinggal cuma..
badan aku yg dah loheh..

Mana tak loheh..
since hari jumaat sampai ahad berhempas pulas..
pastu, monday keje pulak..
nangess!!

Jadinya pegi keje pon dgn muka tak semangat..
sebab badan ni sangatlah penat..
so, wat keje asal boleh jerr..
even asal boleh pon..berkuak jugak kepala..

Sambung balik cerita wedding tu..
full day friday tu aku sibok dok mengongkang dapur wat kek..
sementara tunggu papa balik keje..
jadinya kaki aku jejak kg lebih kurang pukul 10pm laa..
sampai saner, rupanya ada drama sudaa...
ibu mertuaku sudaa merajuk..
dok dalam bilik tak keluar2..
ya ampunnn!!!
marah saper?
marah aku ker sampai lambat??
last2..korek punyer korek..
rupanya dia merajuk ngan Kak Long a.k.a kakak ipor aku..
adoyaiii....
betul2 punyer drama laa...

nak dekat2 pukul 12am..
baru mak keluor bilik..
malas aku nak tanya2..buat bodo sudaa..
nanti kang ader pulak yg hangin lagi kangg.

Kenapa pulak tetiba malas nak menaip nie...choyyyy...

Dahlah tu..tak baik kan gossip2 orang..
biasalah..dah namanya manusia kann..
yang penting, semua dah selamat..

Wat Beah ngan Aydiel adik ipor aku tu..
Selamat Pengantin Baru...
Semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat...






 i like this pose..taken by me...muahahahahaaa...



We are happy family!!!! 




Nie kek sayer...yeeehaaa!!!!!



No comments:

Post a Comment