This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Monday, March 5, 2012

Cik SimplySiti Yang Canteq

Semalam accidentally terjumpa Siti Nurhaliza okeh.
First time in person.
Biasa tengok dlm tv jer kann.
Dia sibok promo produk simplysiti.
Sori aku tak pakai produk tu.
Pada aku adalah mahal.
Jadinya, aku tak rasa teringin atau mengidam pon nak pakai.

Gambar adalah tak banyak.
mana yang sempat snap jer.
Orang adaalh sangat ramai terlampau.
Yg aku perasan semuanya bukannya nak kelebet produk simplysity tu.
tapi nak kelebet muka cik siti yg cantek tu.
Tapi serious dia memang cantek mcm yang kita tengok dalam tv.

Aku tengah cuba jugak ubat hati aku nie.
tahu kenapa?
dulu2 aku adalah peminat setia cik siti ni.
even takderlah sefanatik mana.
tapi aku admire ngan dia yg cantek, suara yg sedap ngan lagu2 yg best melampau.

Since ada skandal ngan laki orang.
Lepas tu kawen pulak ngan orang tu.
Jadik tawar hati pulak.
Skang nie, suka dia ala kadar jer.
biasa2lah kononnya.
Tapi lagu2 dia tetap aku suka macam biasa.
tapi in terms of kredibiliti dia ader sikit kurang kottttt.
Well..memasing ada pendapat sendiri kann.
Cuma aku nak cakap, 
Cik Siti nie memanglah cantek..tak dapeklah den nak nafikann...:) 







No comments:

Post a Comment