This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, March 9, 2012

Hari Jumaat Sebelum Sabtu


Hari Jumaat yang indah.
syok giler keje.
walaupon hati nie takderlah sekusyuuk maner membuat segala keje2.
hati dah melayang2.
body jer stated kat sini.
otak dah dok dalam kapal terebang tengok awan2 yg gumpal2.
feeling mimpi2 di siang hari.
Hari nie aku adalah half day.
Starting coti2 sedonia.
Minggu depan straight coti seminggu.
Adalah seronok terlampau.
So, balik nie nak prepare2 and packing2.
Besok pepagi nak transit LCCT.
kengkonon nak target sampai saner tengah hari.
Mintak2 adalah ruang untuk kete dompot aku parking kat Tune tu.
By that, hopefully semua complete as check list yg aku buat.
And hopefully jugak coti2 aku kali ni best jugak macam yang lepas2.
Aminnn…
So, u'olss..selamat bercoti yer. 
Kalau sempat aku update dari seberang.
kalau tak tunggu jer sampai aku balik.
Kiralah 10 hari dari sekarang..muahahhaaaa..
Weeeeee…..happy holiday u'olls..:)










No comments:

Post a Comment