This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Monday, July 2, 2012

Sweety Pavlova



Pagi2 dah breakfast pavlova versi kak anne nie..bila dah makan rasa nak nanges guling2 sebab sedap melampau...akan aku usahakan untuk buat sendiri kat umah..chaiyokkk!!!


First time makan Pavlova.
Sebelom ni tengok orang makan jer.
takpon baca2 dalam fesbuk ngan blog orang.
Ohh..the sweety pavlova.
Buat aku tak tido malam.
Confirm dok ranking no 2 edisi tekak aku lepas red velvet.
sangat suka melampau.


Dah 2 hari amek resepi dalam google.
Tapi sampai sudah tak buat2 lagi.
Semalam pegi jusco shopping stoberi ngan kiwi.
Ingatkan pagi ni nak buat.
Sekali telor takder.
Semalam beli stoberi lupa nak beli telor sekali. 
Syabas.
Rasa nak lempang diri sendiri.


So, pospon lagi jawabnya pavlova aku.
entah bila nak buat.
mintak2 aku punyer pospon tu jgn sampai stoberi aku expired.
tau2 jer nanti busuk menggaung dalam peti ais tu...sobs..

No comments:

Post a Comment