This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Thursday, October 4, 2012

Novel baru lagi.

Hari tu aku ada cakap kan aku beli novel.
ooppss..nak betulkan statement.
yang belinya aku, tapi yang bayarnya orang lain.
terima kasih ya pihak penaja..suka sangat...:)

Aku nak bagitau jer tajuk2 novel yang aku beli tu.

ternampak tajuk jer dah macam terangsang.
lagilah kalau dapat pegang dan baca kannn.
betul2 naik hawa...kuikuikuiii...


Maaf jika aku tak sempurna tu, kakak aku kata best giler..ooppss..sabor yer..aku blom baca lagi..plastik itu buku pon belum bukak lagi...kuikuii..

Novel itu stock bacaan sebulan dua....(lah sangattt)


Psttt..aku nak bagitau..
aku dah survey2 romah untuk novel2 aku nieh.
bukan romah besau2 tu.
romah merangkap gobok buku laa.

Aku dah survey.
ada yang murah ada yang mahal.
tapi aku rasa aku amek yang sedang2 kott.
ikut kemampuan la kan.
tapi yang pasti aku akan beli jugak.
Novel2 aku semua dok besepah sana sini.
Nanti ada yang jeling2 keluar terjulur anak tekak kang,
padan ngan muka aku.
skang dalam edisi carik penganjur yg akan merangkap menjadi penaja.
ada tak ekk yang nak jadi penaja aku nie?? haishhhh...



No comments:

Post a Comment