This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, November 2, 2012

Kebosanan raya kedua.

Sama jer macam semalam.
benda pertama yang aku buat ialah masuk dapor.
gitulah kalau tak keje.
Panaslan lauk semalam.
tinggal sikit2 jer.
ayam masak merah semalam pon ada lagi.
Dok mikir apa yang nak dimakan ngan ketupat ni.
last2 decide wat lodeh jer la.
berkuah sikit kan.
tu pon memang feveret aku.
so masa nak masak tu, rasa seronok jer…ngeeee…
Seronok gila bila dapat makan ketupat.
lagi2 bila ada ayam masak merah ngan lodeh.
kalau ada sambal goreng lagi stone.
meraung2 meratap2 bila makan kesyokkan.
tetiba teringat kat mak…T__T
emo jap..


10 bijik ketupat jer..yang makan aku ngan papa jer..Aleeya tak suka sebab dia kata ketupat nie tawar...walawehhhh...
Biasalah..dah kenyang layan tibi.
ada macam2 cieta kat astro.
layan jer la.
rasa tak rugi bayor bil astro ni.
sebab memang aku pulun betul2 bila kena dok umah..huhuuu..
Petang dalam pukul 3.30pm,
adik aku si En.Toyota datang ngan bini dia yg cantik manis.
sekali ngan si Harith Debot yang makin membesor bagai johan.
boleh patah tulang belakang kalau dokong si Harith ni…haishhhh..
Dah lewat petang kol 6.00 baru En Toyota tu beredar. 
katanya nak carik drypers kat Tesco.
bukan balik bertiga.
tapi berempat.
tetiba ada sorang ikut menyelit.
saper lagi kalau bukan anak aku.
Yolahhhh…pilah ikot PokDe tu.
kesian pulak tengok dia dah 2 hari dok berasap kat umah.
Tinggal la aku ngan Papa kat berdua kat umah.
senyapnyer umah bila takder anak.
aku tengok Papa..Papa tengok aku.
haishhhh…terasa bosan lak.
melayan tibi sepanjang malammmmmmm……….

Huwaaaaa...bosaaaaaannnnnnn!!!!!

No comments:

Post a Comment