This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Wednesday, January 2, 2013

My Blessed 2013!!


Woottt..woott...
Dah 2013 ker???
Lama kot tak masok blog.
Almaklom kan i nie bini wakil rakyat.
Sibuk program pecah tanah sana sini.
bizilah kan.
Yerlah..tulang belakang. Backbone. Hahahahaa..
Giler vavi ngkoo..
kalau bini wakil rakyat takyahlah aku dok keje makan gaji ni.
choiii..

Ehh..wish dululah yer even aku tak celebrate pon new year nieh..hahaa
Happy New Year 2013 yer kawan2 semua.
Moga tahun baru nie lebih best dan best dan best dari tahun2 lepas.
Azam tu takmo cietalah.
Nyampah dengar. Sana sini soklan azam jer.
Dari zaman aku kecik2. Sampai zaman remaja nieh.
Ehh..remaja lagi kewww..:p

Tapi aku nak bagitau korang semua.
last year aku takder azam.
tapi aku ada impian.
Alhamdulillah..impian tu aku dapat.
Setelah berbagai2 bencana..malapetaka..dugaan..rintangan.
Aku dapat juga akhirnya.
Betul kata Fadzillah Kamsah.
kalau dapat dugaan jangan berkeluh kesah.
Dugaan tu datang sekali, tapi rahmatnya datang berkali2..Alhamdulillah.

Cieta tahun lepas aku tak boleh lepas.
orang kata jadikan sejarah.
tapi aku takmo jadikan benda tu sejarah dalam arkib otak aku nie.
Pada aku benda yang lepas2 tu lah yg jadi pengalaman idop aku.
Yang mungkin aku boleh kongsi2...sebahagiannya la..
yg lagi separoh tu biarlah aku simpan dalam hati sendiri..sob..

Ehh..korang.
Entry basi yg lepas2 tu aku still akan kuorkan nanti hokey.
Kalau korang takmo baca, aku tak  kisah.
yg penting aku buat utk diri aku sendiri.
banyak giler kott cieta yg tak abis edit ngan publish tu.
kadang2 bila malas jadi 'lantak ko lah..'hahahaa..
best kan?
sebab blog ni aku punyer bukan korang punyer.
suka hati aku la kan..gagagagaaaa...

Eh okeh..dah masuk keje.
Closing tak abis lagi.

Nak wish lagi..

Selamat Berazam Baru Bersemangat Baru!!
Moga 2013 ni lebih keberkatannya...Amennnn..:)

Babai.













No comments:

Post a Comment