This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Monday, April 1, 2013

Halooo..Im back from long holiday.

Hi ollss.
Rindu sama saya ka?
hahahaaa....

Korang tau tak..hati ni meronta2 ok nak update entry masa kat tempat holiday tu.
nak jugak rasa bersiaran secara langsung dari sana.
Tapi mandang aku pon tak bawak lappy.
nak pinjam komputer hotel manjang kena bayor.
I adalah kedekut.
So pendam jer la hasrat hati tu.
Simpan ketat2 dalam jiwa raga, konon2 balik Mesia nanti baru wat entry berantai2.
Bior korang semua muntah2 baca..hahahaaa.

Mungkin ramai yg dah tau kan apa tempat yg iolls pegi tuh.
Tu pada yg nengok fesbuk status la.
kalau tak nengok..or mana yg bukan friend list iolls..takder la kannn...ngehhh..

Sajer jer kot nak wat mukadimah entry holiday ni.
blom nak mula lagi pon.
Gambo dah load tapi blom convert dr NEF pi JPEG.
Banyak ngkooo. Beribu okehh.
Tengok pon dah nak muntah darah.
Lagilah kalau nak convert satu2 tu...T__T.

Ok sabor yer..
Nanti aku update satu2.
Tapi apa aku nak cakap.
Memang gila best la. Sendu syahdu masa nak balik hari tu.
sebab tempat tu memang gila2 feveret wishlist aku.

Tengok dulu gambo nie wat intro entry....muuuhahahahahaa..

 Nightlife of HATYAI....

Super awesome KRABI's crystal clear water..:)


Suker takkk????
sabor yer..
tak sabor nie nak menghapdet...kwengg..kwengg..kwenggg..

see u.
babai.



No comments:

Post a Comment