This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, June 21, 2013

Beli lagi yang baru - ILUS & IRIS

Minggu ni minggu senyum.
even kat luor tu jerebu tak boleh blah.
tapi iolss tetap senyum jer ngan novel yang baru beli nie.

Lama dah aku berangan nak novel ni.
Tapi tak berbeli.
Terpaksa bertabah untuk habiskan membaca novel2 yang sedia ada kat umah tu.
hati tu tuhan jer yang tahu.
mengelitat setiap kali melintas kat kedai buku...huhuu..

So, bila Papa kata nak pegi Kipmart Selasa lepas.
Memanglah aku dok ngangguk jer.
senyum tak lepas.
sebab aku tahu mana tempat yang aku nak tuju dulu..kukikukiiiii.

Melur Jelita punya novel ni well known memang tebal2 belaka.
harga jangan cakap memang ler mahal.
tapi aku tak boleh sabar kalau tengok  benda yang aku suka tu ada.
kalau ikot hati yang suci dan murni.
patotnya aku beli satu dulu jer.
since novel yang aku nak tu harga dia pon dah RM39.00.
tapi aku ni dasar pentamak.
tak boleh tahan...huhuuu..

Ngendeng2 ngan Papa soh bayor novel tu.
tapi Papa kata beli satu dulu.
dah habis baca baru beli yang sambungan tu.
tapi aku tak boleh laaaa..muka mula nak sentap.
rasa macam terhiris gitu.
vangang kan ada perasaan macam tu.
pasal novel jer kottt. phuiiiii!!!

I Love You, Stupid!  rege dia RM39.00
Iris rege dia RM35.00
Dua2 tu jer dah RM74.00
Memang rasa membazir yang amat kalau beli.
tapi kalau duit aku la.
so, tak nak rasa membazir sangat, nak tak nak aku mintak jugak duit Papa.
Papa dapat sponsor sikit pon dah rahmat sekelian alam dah.
nampak Papa keluor wallet.
Aku dah sengih.
Alhamdulillah.
sayangku yang sangat lomantik itu hulur jugak kepala agung tu..vavavavaaa..:)

Well..happy menggiler lepas tu.
tak sabor nak membacanya.
dah siap berbalut plastik ok.
itupon nyaris nak mengamok sebab salotep i dah habis.
novel yang mahal yang jadi kesayangan haros dijaga penoh tertib ok.

Malam tadi dah baca sikit,
tetiba tertidor pulak.
hopefully boleh sambung lagi malam ni...hehehee..


 Novel ni memang sangat2 tebal. ILUS tu jer dah 1389 pages. korang mampoo baca?? I ok jer...^__^




Nanti dah habis baca aku wat review yer.
Ok, tu jer nak citer.
Daaa....:)











No comments:

Post a Comment