This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Saturday, July 13, 2013

Langkawi Lagi Day 5 - Oh My....


Bila ngadap entry langkawi ni tetiba jadi lemau pulak.
nak mengingat balik apa yang jadi hari tu.
lagi2 untuk2 day 5.
sangatlah tak membahagiakan..huhuhuuu
Masa kat Langkawi tu,
kan aku pernah cakap kan, kalau nak buat apa2 aktiviti,
makesure buat awal2..
especially yg related ngan cuaca.
haaa..ni yang nak citer nieh.
cuaca or cuaca.
memang nasib yang sangat2 baik masa tu.
sangat2 baik.
sangat2.
serious sangat2…waaaaaaaaaa
Day  5 and day 6 punyer citer
the day of horrible!!
Ok..
dalam sejarah masuk day 5.
selama ni dah 4 hari berjimba tak hengat donia.
rasa mcm sorga kanan kiri.
day 5 weolls dok umah tak keluar2 okkk!!!
hujan menggiler lebat kat luar.
dari pagi jejak petang..dok melangok dalam umah.
oh my…sangat sadissssss.
Nielah perkara yang paling aku ngerikan.
lagi2 kalau gie holiday kan.
Tapi takperlah..nasib baik semua benda dah buat.
nak sedapkan hati cakap jerlah yg ni sesi rehat2 kat umah.
rehat sangat2…huhuhuuu
So apa nak cer kat day 5 nie.
takder apa yang menarik pon ok!
iolls dok ngadap tibi sambil baca novel.
yang lain2 sibuk tido tak bangun2.
adoiiiii!!! Siksa jiwa raga akak.
sangat ruginyer tak tido.
mata I ni pulak jenis tak pandai tido siang pulak…waaaaaaaaaaaa..
konon2 nak kuor gi shopping pon tak boleh.
sebab nak bergerak ke sana sini berpayung adalah tak boleh blah.
so, baik dok umah diam2.
I is sangat sedih..
besok sambung day 6..
Tetiba I is takder mood nak mentaip..huhuuu




Day 5 tu we'olls hanya keluar lunch jekkk...huwaaaaaaaa...



2 comments: