This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Wednesday, October 8, 2014

Ada niee..nak hapdet balik.

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum...

Solehah kejap aku siap baca bismillah ngan bagi salam..hehheee
Haros laaaa.
Lama giler aku tak hadap blog aku nieh.
macam rumah dah lama kosong.
musti banyak setan ngan antu2 penanggal semua.
samalah macam blog bersawang nieh.
ntah berapa banyak spesies antu dah menebeng.
baca bismillah bior semua lari lintang pukang..hahahahaa

Aku rasa lagi afdol kalo aku tampal surah yassin dalam nieh.
jangan kate lari lintang pukang.
bior sume mati rentung terbako.
baru betul kan?
Puas hati aku.
Tapi, takpelah...
macam over pulak aku nie.
Kang ade pulak dok mengomen nape tak wat doa selamat sekali?
hamboiii...dah ku agak soklan tu musti kuor punye.
Aptb haihhhh.


Korang,
aku nak start balik hapdet2 nie.
cukup2lah dasar kemalasan melampau tu.
Aku nak hapdet banyak flasback taw.
Dah berkuak tunggu nak publish.
Bior berbuih otak korang nak mencerna cerita aku tu.

Tapi aku for sure.
Musti korang cakap..."PATOT LAAAAA"
tu aku comfom ketat2...hahahah

Mari bersedia untuk berdas2 entry syok sendiri aku.
Tak sabor nak mentaip nieh..kuikuikuiii







No comments:

Post a Comment