This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Friday, October 24, 2014

ELSA...Frozen sangat orang kate.

Dalam masa Papa bercoti paternity tu,
macam2 la yang Papa setelkan.
Kalo terkial2 kang ada je benda yang tak terbuat.
Jadinya, sume Papa wat cepat2.

Dalam masa yang sama Papa jadik driver tukang urut aku.
berambik beranto.
pastu jadik driver aku pulak berulang alik gi klinik kesihatan check jaundice baby.
Hari ke 6 gi pejabat pendaftaran baby pulak.

Cite pasal nama. Siksa gila nak carik nama baby.
yelah..benda nak pakai seumur hidup kan.
sure kena cerewet.
Jadinya, macam2 nama berlegar kat kepala.
macam2 buku wat reference.
tapi konon2 dengan kuasa jari, 
teros tekan henpon carik google.
carik nama via google uollssss.
kemain orang zaman sekarang.
senang cite katanya.
tak semak otak.

Dapat yang berkenan, teros discuss2.
makna pon bagos.
jari akak nie jugak la yang pegi tulis itu borang pendaftaran.
al maklom tulisan i cantek katenya....kahkahkahkahh..

So, kitorang decide letak nama HAIFA ELSAZARA.
Haifa sebab nak follow nama kakak dia.
Elsa sebab bapak dia berkenan.
Zara pulak aku yang berkenan.
masing2 dapat peluang yang berkenan. Fair kan?

Bila publish and declare kat orang nama baby,
kemain sume cakap FROZEN sangat nama tu...hahahaa
i is okeh je.
yang penting anak aku dah ada nama.
pastu nama dia orang senang nak sebut and panggil.
lagi satu nampak comel je sesuai sangat ngan dia yg comel kecompot.



Nie la si comel Elsazara kecompot saye.

Dahlah tu entry 2nd preggy nie.
berjela2 dah aku rase.
kemain pentamak aku nie sume nak cite.
tapi aku cite untuk simpanan masa depan aku jugak..hehee

oklah. Jumpa lagi kat lain entry.
tu pon kalo aku rajin la kan..hahaaaa

Babai.






4 comments:

  1. kemas nama anak akak.. hehe kalau kita anak murid nama elsazara mau berbelit lidah sebut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. salam kenal.. 1st time landing sini :D

    ReplyDelete
  3. Salam singgah kenal. Comel nama Elsazara:)
    Jemput lawat blog saya http://alamwellness.blogspot.com

    ReplyDelete