This Blog Totally Mine

~ My Life and My Journey is dedicated specially for those who want to share the meaning of peaceful and lovely moments. Holidays..cooks..bakes..families..friends..all about my lovely ones. Do enjoy reading and let it close to your mind..please for do not copy or xerox any pics without my permission..peace!! ~

Followers

Thursday, January 21, 2016

First entry for year 2016.

Nak lempang tak?
nak lempang tak?
hahahahaaaa...

Adoyai...kangen bangat niehh!!

Napelah kurang zat besi aku nie bila bab2 nak update dalam nie.
sedih kemain jiwa raga nie.
nak kata bizi takdelah bizi mane.
pemalas je lebihnya.

Nie pon tak taulah kenapa tetibe mengade nak jengah.
hati tu macam berbunga2 nak update memacam.
tapi macam yang hadooo jek.

Aku gie kelebet2 pic dulu yer.
mane tau ada hawa nak update.

Tengah jampi diri sendiri nie.
fuhhh..fuhh...fuhhh..
datanglah segala kerajinan dalam diri.
ku seru kamoo dong.
mari la..mari laa..

Nak sambung cite baby kecik yang nak besor tu.
Ape kate kite wat maraton?
ngehhhh...

Start besok yer.
insya allah..

Chow dululah.
Carik hawa napsu doniawi nak menghapdet.

Tata.


5 comments:

  1. Hi Kak Maria, I'm your silent reader all these while. Just want to express my appreciation for this blog and also my understanding when life's events make keeps you too preoccupied to blog. I hope you're enjoying motherhood again. Will await your next update especially your tips melancong. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq so much pinkfangs. Appreaciate that!! xoxo

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. jimmie@mail.postmanllc.net

    ReplyDelete